servicii-promovare-google-ads

De ce Google Ads?

Cate tipuri de Google Ads exista?

Google Search Ads

Aceste tipuri de anunturi apar de obicei deasupra cautarilor organice si prezinta sub forma de text clientilor tai produsele sau serviciile pe care tu le oferi. Ele pot contine si alte extensii cum ar fi numarul de telefon, adresa, diverse promotii, call-to-actions etc.

Display Ads (Google Display Network)

Aceste tipuri de anunturi sunt de regula de tip grafic (bannere) si pot fi imagini, text, video sau HTML5. Aceste tipuri de anunturi sunt ideale atat pentru brand awareness, cat si pentru retargetarea clientilor website-ului tau.

Google Shopping

Aceste tipuri de anunturi apar deasupra tuturor rezultatelor din Google Search si contin informatii despre produsele website-ului tau cum ar fi: pret, brand, poza de produs si link-ul produsului. Pentru accesarea acestor tipuri de anunturi este necesara crearea unui feed de produse in platforma Google Merchant si crearea implicita a unui cont de Google Merchant.

Youtube Ads

YouTube este una dintre cele mai populare platforme din lume, cu peste 2 miliarde de utilizatori unici in intreaga lume, care genereaza zilnic miliarde de vizualizari. Este practic un motor de cautare in sine. 

Promovarea pe YouTube a devenit extrem de importanta in ultimii ani, atat pentru cei care doresc sa isi faca mult mai vizibil continutul video, cat si pentru cei care vizeaza cresterea popularitatii unui business prin intermediul ad-urilor de tip video.

Exista mai multe tipuri de formate:

  • Skippable in-stream – se difuzeaza inainte, in timpul sau dupa alte videoclipuri (se poate da skip dupa 5 secunde)
  • Non-skippable in-stream ads – anunturi de maximum 15 secunde care se difuzeaza complet
  • Bumper ads – anunturi scurte, cu mesaj concentrat, carora utilizatorii nu le pot da skip
  • In-feed video ads – anunturi care apar doar pe YouTube si se adreseaza utilizatorilor in locurile in care acestia descopera continut.
  • Outstream ads – anunturi gandite pe dispozitive mobile si tablete, care apar pe site-urile si in aplicatiile asociate partenerilor video Google.

Cum lucram noi?

1. Stabilim obiectivele si bugetul campaniei

Stabilim impreuna obiectivele campaniei. Bazat pe aceste obiective, vom stabili o strategie cat mai clara de promovare business-ului tau impreuna cu bugetul alocat.

2. Configuram contul de Google Ads si cream campaniile

Configuram contul de Google Ads, setam codurile de conversie in Google Analytics/Google Ads si le implementam pe website. De asemenea, in cazul unui shop, configuram si contul de Google Merchant. Toate aceste conturi trebuie ulterior sincronizate (link-uite) intre ele pentru ca totul sa functioneze perfect.

3. Monitorizam si optimizam constant

Monitorizam campaniile si le optimizam constant astfel incat ele sa livreze exact ceea ce ne propunem in faza de setare a obiectivelor acestora.

4. Iti trimitem un raport cu rezultatele

Vei primi lunar un raport cu performantele campaniilor – numar de vizualizari, numar de click-uri, numar de conversii etc.

Vezi câți bani iți luăm

Să-ți facem campaniile pe Google